Часті питання
Ми зібрали для Вас усі відповіді на найчастіші питання. Користуйтесь пошуком для біль швидкого находження відповіді.
Щоб оформити анкету, необхідно зареєструватися в онлайн-сервісі CREDITSME. Вкажіть ПІБ, номер мобільного телефону та адресу електронної пошти. У листі прийде посилання для підтвердження Вашої адреси електронної пошти і смс з кодом верифікації для підтвердження Вашого номера мобільного телефону.
Після підтвердження адреси електронної пошти і номери мобільного телефону, Вам потрібно верифікувати Вашу банковукую карту для оплати послуги сервісу. Після оплати для Вас буде сформована персональна програма фінансування з урахуванням історії Вашої фінансової дисципліни і діючих прострочок, з цією інформацією ви можете ознайомитися в розділі "Мій Скоринг".
Звертаємо Вашу увагу, що сервіс CREDITSME не виступає як кредитор. Ми лише аналізуємо Ваші анкетні дані і пропонуємо для Вас найбільш релевентні варіанти отримання грошових коштів. Грошові кошти надають компанії-партнери, які працюють в суворій відповідності до законодавства України та мають відповідні ліцензії.
Так, у нас більше 30 партнерів - фінансових організацій, серед яких є дуже лояльні кредитори, готові допомогти з виправленням репутації позичальника. Після реєстрації на проекті CREDISME і платної перевірки Вашої анкети, ми підберемо всі доступні для Вас варіанти фінансування.
Сервіс працює цілодобово - без перерви та вихідних. Звернення обробляються у будь-який час відразу після надходження.Єдине, що може зашкодити отримати гроші за 10-15 хвилин - це "довгий" спосіб наданні кредиту. Так, при відправленні схваленої суми на банківський рахунок за реквізитами чи на карту по її номеру, гроші можуть йти до клієнта протягом декількох годин чи навіть днів. В суботу ввечері на рахунок в банку ви навряд чи отримаєте кредит, і в неділю також, надійдуть кошти лише в понеділок.
На вибір у позичальника є декілька варіантів внесення коштів для погашення кредиту: оплата грошовим переказо через термінал, картою в банкоматі або в особистому кабінеті, банківським переказом на реквізити кредитора, а також готівкою в салонах. Вибирайте спосіб з мінімальною комісією та відправляйте гроші МФО без затримок.
Реєстраційне лист може опинитись в папці «Спам», тоді потрібно дістати його звідти і додати сервіс в список перевірених адресатів. Якщо не прийшло повідомлення, то перевірте вказаний номер телефону, а потім його доступність. Якщо є проблеми зі зв'язком, то доведеться запросити код повторно трохи пізніше. Доступи до Особистого кабінету Вам будуть вислані на підтверджений номер мобільного телефону.