Часті питання

Ми зібрали для Вас усі відповіді на найчастіші питання. Користуйтесь пошуком для біль швидкого находження відповіді.

Щоб оформити анкету, необхідно зареєструватися в онлайн-сервісі CREDITSME. Вкажіть ПІБ, номер мобільного телефону та адресу електронної пошти. У листі прийде посилання для підтвердження Вашої адреси електронної пошти і смс з кодом верифікації для підтвердження Вашого номера мобільного телефону.

Після підтвердження адреси електронної пошти і номери мобільного телефону, Вам потрібно верифікувати Вашу банковукую карту для оплати послуги сервісу. Після оплати для Вас буде сформована персональна програма фінансування з урахуванням історії Вашої фінансової дисципліни і діючих прострочок, з цією інформацією ви можете ознайомитися в розділі "Мій Скоринг".

Звертаємо Вашу увагу, що сервіс CREDITSME не виступає як кредитор. Ми лише аналізуємо Ваші анкетні дані і пропонуємо для Вас найбільш релевентні варіанти отримання грошових коштів. Грошові кошти надають компанії-партнери, які працюють в суворій відповідності до законодавства України та мають відповідні ліцензії.

Так, у нас більше 30 партнерів - фінансових організацій, серед яких є дуже лояльні кредитори, готові допомогти з виправленням репутації позичальника. Після реєстрації на проекті CREDISME і платної перевірки Вашої анкети, ми підберемо всі доступні для Вас варіанти фінансування.

Сервіс працює цілодобово - без перерви та вихідних. Звернення обробляються у будь-який час відразу після надходження.Єдине, що може зашкодити отримати гроші за 10-15 хвилин - це "довгий" спосіб наданні кредиту. Так, при відправленні схваленої суми на банківський рахунок за реквізитами чи на карту по її номеру, гроші можуть йти до клієнта протягом декількох годин чи навіть днів. В суботу ввечері на рахунок в банку ви навряд чи отримаєте кредит, і в неділю також, надійдуть кошти лише в понеділок. 

На вибір у позичальника є декілька варіантів внесення коштів для погашення кредиту: оплата грошовим переказо через термінал, картою в банкоматі або в особистому кабінеті, банківським переказом на реквізити кредитора, а також готівкою в салонах. Вибирайте спосіб з мінімальною комісією та відправляйте гроші МФО без затримок.

Реєстраційне лист може опинитись в папці «Спам», тоді потрібно дістати його звідти і додати сервіс в список перевірених адресатів. Якщо не прийшло повідомлення, то перевірте вказаний номер телефону, а потім його доступність. Якщо є проблеми зі зв'язком, то доведеться запросити код повторно трохи пізніше. Доступи до Особистого кабінету Вам будуть вислані на підтверджений номер мобільного телефону.

Не найли відповідь? Напишіть нам!
Запитати

Ми хочемо повідомити Вас про переказ коштів

Дозволити